Operations2020

Operations2020 staat voor een andere visie op contactcenter strategieën. Een moderne visie vanuit operationeel perspectief ontwikkeld door EMVÉ. Innovatief, resultaatgericht, waarde- en mensgedreven. Operations2020 sluit optimaal aan op een succesvolle customer experience strategie en leidt tot meer grip op en meer inzicht in uw bedrijfsprocessen.

Wat is Operations2020?

Operations2020 is een data driven contactcenter strategie. De methodiek verhoogt de professionaliteit en het kwaliteitsniveau van uw dienstverlening. Het is een waardegedreven contactcenter strategie die is ontwikkeld vanuit operationeel perspectief. Een strategie die de kenmerkende KCC uitdagingen structureel oplost (zoals het ziekteverzuim, verloop en grip en control).

Data driven decision management
Operations2020 staat voor het feitelijk analyseren en beoordelen van resultaten door gebruik te maken van data driven management. Door het toevoegen van kunstmatige intelligentie kan uw organisatie gefundeerde beslissingen nemen op basis van feiten. U verhoogt hierdoor het voorspellend vermogen. Door het inzetten van een expertsysteem heeft u alle data voorhanden en inzichtelijk in één functioneel dashboard. Beslissingen en conclusies neemt u voortaan op basis van data driven decision management. Want alles is meetbaar!

Excellente employee engagement
Naast technologische oplossingen hecht Operations 2020 grote waarde aan een professionele invulling van de rollen en functies binnen uw contactcenter. De juiste medewerker op de juiste plaats. Excellente employee engagement. Optimale werkbeleving en teambeleving door uw medewerkers hebben immers in grote mate effect op de professionaliteit van uw dienstverlening.

Operations2020: een high value performance contactcenter

Door een data driven decision management strategie én het optimaliseren van de employee engagement upgrade u uw contactcenter. Uw organisatie transformeert naar een high value performance contactcenter. Een organisatie waar zowel de customer journey als de employee journey excellent zijn ingericht. Het implementeren van de Operations2020 methodiek zal u een hoger rendement opleveren. Én een toename van de klanttevredenheid, medewerker tevredenheid, kwaliteit en inzicht in en verbetering van uw bedrijfsprocessen.

Operations2020

Meer informatie?

Wilt u meer informatie over Operations2020? Dan nemen wij graag contact met u op om te kijken wat EMVÉ voor uw organisatie kan betekenen.

“We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them.”

– Albert Einstein –

De bouwstenen van Operations 2020

Organisatie- en functiemodel
Kwaliteitsprocessen
Informatiemanagement
Klantdialogen
Innovatie en technologie
Bedrijfsprocessen

Wilt u weten wat Operations2020 voor uw organisatiestrategie betekent?